ספרים הוצאה לאורספרים הם דבר נפלא, מלמד, משכיל, מהנה, מעציב, מרטיט, מסקרן מרגש ומה לא? בספרים ניתן לברוא עולמות שלמים, להעז, להוכיח ובעצם לעשות כל מה שרק רוצים. עם זאת, על מנת להוציא את הספר לפומבי ועל מנת לוודא שהוא יהיה מבוקש, הרי שאין זה מספיק רק להגות את הרעיון ולשבת לכתוב, למחוק ולנסח מחדש, אלא על מנת ליהנות מהספר שלכם כאשר הוא מככב במדפי החנויות, הרי שיש לפנות אל הוצאת ספרים שחוברת אל המסע שלכם באופן הכי מדויק, מקצועי ואמין.

בחינה מקדימה

ספרים הוצאה לאור מבית "ספרי צמרת" מוכיחים שהשקעה אכן מניבה תוצאות, מוכיחים שכל עוד הספר מוצלח, השיווק מדויק, העריכה ממוקדת, הגרפיקה מושקעת והקשרים קיימים, הרי שניתן ליהנות מתוצאות שיווקיות יחסי די מהר. מכאן שאם גם אתם מבקשים עבור הספר שלכם את התנאים הטובים ביותר על מנת להצליח, ואם גם אתם מבקשים עבור עצמכם הוכחה שאתם סופרים איכותיים, או פשוט אתם מבקשים להרוויח כמה שיותר מהספר, הרי שראשית כל לאחר שהספר מוכן יש לבחון אל איזו הוצאת ספרים ראוי לפנות, ועל מנת לבחון זאת ניתן לקפוץ לחנות ספרים ולהשוות אל איזו הוצאה שייכים רוב הספרים מהקטגוריה המדוברת, לבחון אלו אופציות חלופיות ישנן וכמובן שיש להתחיל לבחון מהי המשמעות הפיננסית כאשר פונים אל מגוון ההוצאות השונות כולל עלות הדפסת ספר.

מתחייבים מראש

אם הספר שלכם פונה אל מבוגרים או ילדים, ואם אתם מאמינים בו ומבקשים לחבור אל חברת ספרים הוצאה לאור אשר מתמחה בתחום לאורך זמן, הרי שאתם מוזמנים ליצור קשר עם הוצאת "ספרי צמרת" ולקבל פרטים נוספים גם על הוצאות ספרי ילדים. איננו יודעים אם אכן נחליט לעבוד עמכם ואם אכן אנו ההוצאה המתאימה ביותר עבורכם, אך אנו כן יכולים לומר שאנו נביא את הניסיון העשיר שלנו במיתוג ובשיווק, נשמור על אמינות מלאה, נשתף אתכם בכל שלב, נילחם עבור ההצלחה שלכם, ניתן לכם את התנאים הטובים ביותר עבור הכנת הספר להדפסה ואף נציע לכם חלופה אשר עשויה להיות חיונית עבורכם – המרת הספר לקובץ דיגיטלי. מתרגשים? צרו קשר ונשמח לדון בדברים.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: