הוצאה לאור ספריםכתבתם את הספר שלכם ועתה אתם מחפשים אחר איך להוציא לאור ספר ראשון מקצועית שתאפשר לכמה שיותר מדפי ספרים בארץ לתת מקום של כבוד גם עבור הספר שלכם? ובכן אתם מוזמנים להכיר את הוצאת "ספרי צמרת" אשר גאה להחזיק בניסיונה הרב ובהתמחות הוצאת ספרים מקטגוריות שונות ומגוונות.

מתחילים עם הפרק השני

כאשר מסיימים לכתוב ספר, בעצם תם הפרק הראשון, אך עתה ניפתח הפרק השני – לגרום לו להצליח, כאשר לפני שלב השיווק והמכירה, יש לבחון הגהה, עריכה וכמובן שגם עיצוב כריכה. אי לכך, טוב לדעת שאת סך השירותים שניתן לחשוב עליהם בהקשר של הוצאה לאור ספרים, ניתן למצוא תחת קורת גג מקצועית, מנוסה והכי גדולה בארץ – אצל הוצאת "ספרי צמרת", וזאת כי מדובר בהוצאת ספרים בעלת ניסיון עשיר בתחום השיווק והמכירה, כאשר שני צרכים אלו לא פעם גם מערבים לא מעט יצירתיות לצד חשיבה מחוץ לקופסה.

יד ביד

מבקשים לשמוע אלו סופרים מוכרים בחרו לעבוד עם החברה? ובכן בין היתר ניתן למצוא את יורם טהרלב, עפרה גלברט, נעמי בן גור, דר' משה גרנות וכדומה, כאשר לא מעט מספרי ההוצאה הפכו לרבי מכר ואף נמכרו בכמות של 70,000 עותקים. אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות מההצלחה שמגיעה לפרי עטכם, הרי שאתם מוזמנים להכיר מקום מקצועי, מנוסה ומוכר בקטגוריה, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולהכיר אנשי מקצוע אשר ישמחו ללוות אתכם לכל אורך הדרך יד ביד של הוצאת ספר לאור, לצד חשיבה שיווקית מיתוגית רעננה.

חלופה נוספת

הוצאת "ספרי צמרת" חרטה על דגלה את הרצון לעזור למאיירים ולסופרים לפרוץ את המונופול של חנויות הספרים. על כן טוב להכיר חלופה עבור הוצאות ספרים, טוב לדעת שישנה דרך נוספת על מנת להרוויח מספר, והיא פשוט מאוד לפנות אל פלטפורמת מכירה ללא תיווך של חנות, כך שניתן להמיר את הספר לפורמט דיגיטלי ולהרוויח גם מכך.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: