הוצאת ספר לאורכל סופר צריך להיות אחראי, וזאת על מנת לחבור אל הוצאות הספרים המתאימה ביותר עבורו. על כן יש לבחון אלו סופרים קודמים קשרו את העט שלהם עם אותה הוצאה, באלו שיטות משתמשת ההוצאה עבור קידום הספר, עד כמה ההוצאה ידועה, האם ההוצאה פונה לקהל היעד אליו הספר מיועד, כמה שנים ההוצאה קיימת, מה ה"אני מאמין" של החברה, מהן העלויות בהשוואה לדרישות של הוצאות אחרות, כמו עלות הדפסת ספר וכדומה.

מבקשים מקצועיות?

לאור כל זאת, אם גם אתם שוקלים לפנות בימים אלו לפרסם את הספר שלכם ואיך להוציא לאור ספר ראשון, אז ראשית ברכות שהגעתם לקו הסיום הראשון, ושנית מוטב לבחון הוצאת ספר לאור מבית "ספרי צמרת", ולו כי ראשית כל מדובר בהוצאת ספרים מוכרת וידועה אשר פועלת בתחום עוד משנת 1981, שנית כיוון שמדובר בחברה אשר מתמחה בספרות ממגוון תחומים ובנוסף כיוון שמדובר בהוצאת ספרים אשר ידועה בשלל הדרכים המקצועיות והיצירתיות שלה על מנת לשווק ולמתג ספרים. מבקשים טעימה? ובכן לא פעם החברה יוצאת עם מוצרים נלווים עבור קידום הספר, ומוצרים מעניינים אלו מושכים את קהל היעד.

גאים להוביל בתחום!

כיום הוצאת ספרים "ספרי צמרת" גאה ממעמדה בתחום, וגאה להעניק לשלל הסופרים שחוברים אליה שירות צמוד לכל אורך הדרך – משלב הפגישה הראשונה ועד שלב שיווק הספרים בשלל החנויות, גאה לשמור על רף אמינות גבוה ביותר, גאה בדרכי המיתוג היצירתיות וכמובן שגם בתוצאות שמדברות בעד עצמן. גם אתם מבקשים לבחון כמה מצליחה ההוצאה? פשוט מאוד עברו על מדפי הספרים בבתים של חברים ושכנים ותיווכחו במו עיניכם. מבקשים דוגמה של סופרים מוכרים אשר עובדים במשך שנים עם ההוצאה? ובכן בין היתר ניתן למצוא את נעמי בן גור, דר' משה גרנות, יורם טהרלב ועפרה גלברט. כמו כן, הוצאת ספר לאור מבית "ספרי צמרת" מציעה לכותביה אופציה נוספת להתפרנס מהכתיבה, וזאת מבלי להיות נתונים לחסדי החנויות. כיצד? באמצעות המרה של הספר לפורמט דיגיטלי, כך שהבחירה היא שלכם –  בהצלחה!

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: