אם ניתן חופש לדמיון, ייתכן ונגיע למקומות חדשים. מי שלא מנסה לא יודע ומי שלא משחק מפסיד!

למשחקי דמיון אין תמיד מטרה מוגדרת מראש. לעיתים ההיפך הוא הנכון. כל תכליתם של המשחקים הוא להוציא את השחקנים המשתתפים מן המציאות היומיומית ולהזניק אותם למקום שונה, אל תוך מציאות חדשה.

דרכו של משחק מתחילה בדמיון. הכול בראש שלך. לעיתים אתם משדרגים משחק קיים או ממציאים משחק חדש.

איך אנחנו יודעים שהמשחק באמת עובד? פשוט משחקים. בדומה למיומנויות שונות, אנו לומדים ורוכשים את הידע שלנו גם במקרה הזה מניסיון. אחד המדדים הטובים ביותר הוא הסתכלות והקשבה. אם שומעים קולות של צחוק ואם לא בא לאף אחד להפסיק, ככה בדיוק יודעים שהמשחק מוצלח.

פשוט לשחק. כאשר אנו משחקים במשחק תחרותי, אנחנו חותרים לכיוון המטרה והחוקים וכללי המשחק מאד ברורים. לכל אחד יש את המשחקים המועדפים עליו. בין אם המשחק מכוון למטרה ובין הוא אינו כזה. מתפקידנו להפיק ולייצר את המשחקים האיכותיים ביותר.

בחירה חופשית. כל אחד בוחר את המשחק שלו. מספרים, אותיות, חשיבה, יצירה, אסטרטגיה, קלפים. מכורים לאקשן או מעדיפים שקט וריכוז. משחק פשוט או משחק מורכב. אין סוף אפשרויות של עולם מגוון עם מאה אחוזים של מעוף ואפשרות להנאה. כל אחד והמשחק האהוב עליו.

הילד שבתוכי. אתם זוכרים את התחושה של רגע לפני שניגשים לשחק? התחושה שהזמן עובר מהר, ויש המתארים זאת במילים: הזמן עצר מלכת. את ההרגשה הזאת אנחנו רוצים לשחזר.

זה הרגע הנכון. אם הגעתם עד לכאן בקריאה, סימן שהתשוקה למשחק בוערת בכם. סימן שאתם מזהים את הילד שהתמכר בקלות בצעירותו ואח"כ בבגרותו, לחוויית משחק שאין לה תחליף אחר. אנחנו נשתתף ונוביל אתכם בדרך להגשמת הרצון שלכם לייצור משחק קופסא.

יש לכם געגוע למשחק?

הרצון לשחק במשחק טוב בוערת בכם?

יש לכם רעיון יצירתי למשחק?

אתם לא תנוחו עד שהרעיון שלכם למשחק יהפוך למציאות?

ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון!

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: